donderdag 30 augustus 2007

Roger staat paraat!

Tijdens het WK Wielrennen in Stuttgart zullen renners die ooit in verband gebracht zijn met doping systematisch geweerd worden. De meeste nationale wielerfederaties zitten met de handen in het haar, de Belgische wielerbond lacht echter in haar vuistje. "Wij hebben nog een troef achter de hand," zo klinkt het.
Reeds enkele dagen gaat het gerucht dat Roger De Vlaeminck de Belgische kopman zou worden. "Dat is zo," klinkt het bij de KWB. "Wanneer het over doping gaat, staat Roger boven alle verdenking." De Vlaeminck won tijdens zijn carrière elf keer de Ronde Van Vlaanderen en zeventien keer Parijs-Roubaix.
"En na de wedstrijd ging ik dan nog vlug een kleine vijfhonderd kilometer bijtrainen, voor ik met mijn knapzak naar de fabriek fietste," verklaart Roger zelf. "Dat zie je die overbetaalde strandjanetten tegenwoordig niet meer doen. Ik heb nooit doping genomen, ik was zo sterk genoeg. Ik heb ooit de Ronde gewonnen en alle andere renners zijn toen betrapt op doping, ik niet." Roger hoopt volgende maand de eerste en enige dopingvrije wereldkampioen wielrennen te worden. Wij duimen alvast mee!

Geen opmerkingen: