zaterdag 15 september 2007

Nieuwsjunkie ontmaskert Hoste

Alles is verzonnen!

Graag zouden wij vragen dat u volgend bericht verspreidt.
Dank en groeten,
Tony Hoste, in naam van Geert.


Lieve mensen, het is waar. Elke grap, elke dolle frats, elke woordspeling: ik heb ze allemaal uit mijn duim gezogen. Ik ben nooit in grappige situaties terechtgekomen, laat staan in het gezelschap van grappige mensen. Het zijn allemaal leugens of hoogstens halve waarheden geweest.
Ook over mijn verleden ben ik niets steeds eerlijk geweest. Zo ben ik nooit ontvoerd door familieleden. Meer zelfs, na mijn jaarlijkse vakantie heeft nonkel Eduard mij steeds honderd frank gegeven om de duivenhokken schoon te maken. Verder ben ik nooit korporaal-chef bij de landmacht geweest, hoewel ik enkele malen een blikje corned beef heb genuttigd. Tot slot wil ik melden dat noch Laurent, noch Johnny Logan de vader zijn van Clément. Ik zie hem tweewekelijks en heb zelf nog zijn pampers ververst. Ik denk dat er tegenwoordig slechtere vaders zijn!

Nogmaals mijn excuses en tot in de zaal.

Geen opmerkingen: